Wednesday 29 April 2015

blog dah siap!

Alhamdulillah, finally siap juga blog yang ke3 nih. *dah ke3?*
yup! dah yang ke3 tapi blog yang first tu saya dah delete sebab banyak sangat kenangan lama yang tercoret dalam tu. kenangan yang pahit, manis, masin, tawar dan kenangan bersama mereka yang telah pergi buat selamanya. Alfatihah. semoga arwah berada dalam kalangan orang yang beriman. amin. okey, tak mahu sedih-sedih.

Blog yg ke2? blog yang ke2 tu sebenarnya pernah wujud tapi ada masalah sikit dengan blog tu jadi saya buat keputusan untuk buat blog baru dengan semangat yang baru dan pindahkan post2 yang berguna kat dalam blog baru ni dan inilah blog saya yang ke3. *clap*

Kenapa saya buat blog?
yang pertama, saya rindu nak tulis blog macam dulu-dulu
yang kedua, supaya saya boleh kongsi sesuatu yang berguna untuk orang lain.
yang ketiga, saya suka menulis.
yang keempat, sebab saya cemburu bila tengok orang lain ada blog.
tu jelah kot alasannya. :)

Jadi, saya harap saya tak sia-siakan apa yang dah saya usahakan ini dan gunakannya sebaik mungkin.
InshaAllah. 
spread a little love

No comments:

Post a Comment